SGS’ Post

View organization page for SGS, graphic

1,872,346 followers

We're proud to have been recognized by ReKrute | Make me better as winners of the FEEL GOOD Label for our commitment to the well-being of employees in a healthy and inclusive work environment. #SGSMorocco #WeAreSGS #ProudToBeSGS

  • No alternative text description for this image
  • No alternative text description for this image
  • No alternative text description for this image
Haron Kimanthi

QA/QC/Water technologist at Kipevu power stations

2w

Well deserved!

Metin PIRNAL

HSEQ saha koordinatör. Ekpman Kontrol Uzmanı.Gönullü Afad Uzmanı ve Halkla ilişkiler Uzmanı..

1w

Sayin SGS yoneticilerim lütfen merhabalar nasılsınız umarım iyisinizdir çok çok özür diliyorum öncelikle ben @sgs ilanlarına başvuru yapıyorum ve dönüş sağlamıyorlar kurumsal firma global bir firma ama ben kocaelide işe giremedim sizlerden rica ediyorum destek olabilirmisiniz artık çok zor durumdayım ve umudumu kaybetmek üzereyim ve ben bir babayim üç tane evladım var lütfen çok rica ediyorum destek olabilirmisiniz lütfen 🙏 çok rica ediyorum hayırlı hafta sonları diliyorum

Hakkeem Sait

Maintenance Supervisor at Any suitable post

2w

Yes

Well done!

Metin PIRNAL

HSEQ saha koordinatör. Ekpman Kontrol Uzmanı.Gönullü Afad Uzmanı ve Halkla ilişkiler Uzmanı..

1w

SGS lütfen sayin yoneticilerim kocaelide is aramaktayım lütfen destek olabilirmisiniz lütfen iş verirmisiniz bana sayin yoneticilerim

Like
Reply
Mahendra Gujarati

Safety Officer at Adani Group

2w

Well deserved!

Alessandro Quirino

Analista de Laboratório Pleno at SGS Brasil

2w

Wow! Congratulations!

Amine Didi

Co-Founder @OpenJurney.com

2w

Great work

See more comments

To view or add a comment, sign in

Explore topics